Прием на документи по проект „Патронажна грижа в Община Банско“

  • PDF

Във връзка със сключен договор за проект № BG05M9OP001-2.040-0016-C01 "Патронажна грижа в община Банско", финансиран от Европейски социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 в рамките на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2", Община Банско уведомява заинтересованите потребители на почасови патронажни грижи, че стартира набирането на заявления за ползване на услугите.

Потенциалните потребители на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в техните домове са възрастни хора (над 65 години) и лица с увреждания, вкл. с хронични заболявания и трайни увреждания. Патронажните грижи ще се предоставят на базата на оценки на индивидуалните потребности и ще се спазват хоризонталните принципи за равни възможности и недопускане на дискриминация.

Образците на заявленията са достъпни като прикачени файлове към настоящата обява

1.    За ползватели на социалната услуга „патронажни грижи“ по проекта могат да кандидатстват лица над 65 год. и хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, отговарящи на едно от следните изисквания:

1.1.    Лица на възраст над 18 години с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
1.2.    Хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване;
1.3.    Лица с валидно експертно решение на трудово-експертна лекарска комисия;
1.4.    Лица с хронични заболявания, нуждаещи се от продължително наблюдение и здравни грижи;
1.5.    Лица след оперативна интервенция и след хоспитализация, нуждаещи се от краткосрочно наблюдение и здравни грижи и техните семейства.
1.6.    Самотно живеещи тежко болни лица.

Кандидатстване: Документи се подават от 17.07.2019 г.
Предоставяне на социалната услуга: 12 месеца считано от датата на сключване на договора за предоставяне на услугата.

2.    Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга подават заявление по образец и изискващите се документи – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в община Банско. При кандидатстването се прилагат следните документи:

2.1.    Документ за самоличност (копие);
2.2.    Документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (копие)
2.3.    Експертно решение на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (копие), епикризи или др. медицински документи.
2.4.    Документ, определящ конкретното лице за настойник или попечител на кандидата за услугата(копие)
2.5.    Декларация по образец , че към момента на кандидатстването лицето ползва или не ползва социална услуга „личен асистент”, „социален асистент” или „домашен помощник” по други национални програми или по програми, финансирани от други източници или по друг ред (в случай, че ползва към момента на подаването - лицето вписва данни за срока на услугата, по която е потребител)
2.6.    Декларация по образец за съгласие за обработване на лични данни
2.7.    Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата -когато не се подава лично


3.    За специалисти по „Здравни грижи“ по проекта могат да кандидатстват лица, отговарящи на едно от следните изисквания:
3.1.   безработни лица;
3.2.   трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
3.3.    неактивни лица (студенти или пенсионери), които могат да извършват допълнителен почасов труд.

Процедурата за подбор на специалисти по „Здравни грижи“ ( медицински сестри, санитари, рехабилитатор, социален работник и психолог) се провежда, както за кандидатите за ползване на социалната услуга:

Кандидатстване: Документи се подават 17 до 30 юли 2019 г.
Предоставяне на социалната услуга - 12 месеца

Всички кандидати за медицински сестри, санитари, рехабилитатор, социален работник и психолог ще бъдат уведомени за:
•    явяване на интервю;
•    сключване на договор (трудов или за услуга);
•    участие в обучение;

Лицата, които желаят да бъдат кандидатстват за специалисти по „Здравни грижи“  заявление по образец и изискуемите документи – лично, по настоящ адрес в община Банско - Бенефициент по проекта.

Кандидатите имат право да впишат в заявлението си и предпочитания от тях потребител на социалната услуга.

4.    При кандидатстването се прилагат следните документи:
4.1.  Документ за самоличност (копие)
4.2.  Автобиография (по образец)
4.3.  Служебна бележка, относно регистрация в Бюро по труда (ако кандидатът е безработен)
4.4.  Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи)
4.5.  Служебна бележка от образователната институция (ако кандидатът учи – редовно обучение)
4.6.   Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст)
4.7.   Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - ако не се подава лично. Декларация по образец за съгласие за обработване на лични данни
4.8.  Декларация по образец за съгласие за обработване на лични данни

Образци на документите могат да се получат всеки работен ден от 8.00-17.00 часа на фронт-офиса в Община Банско, както и да бъдат изтеглени от официалния сайт на община Банско www.bansko.bg .

Резултатите на класираните кандидати ще бъдат обявени на информационното табло в Община Банско и на официалния сайт.

Повече информация можете да получите всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа в стая № 208 в Община Банско, гр. Банско, пл. Никола Вапцаров” №1 или на тел. 0749/88625 – технически сътрудник по проекта.

 

Образци - потребители, свалете от ТУК

Образци – специалисти „Здравни грижи” , свалете от ТУК

eobshtina

mestni-izbori-2019


open-data

banski-vestnik

 

ПОСЛЕДВАЙТЕ НИ И В:

instagram youtube

medii

You are here